Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Beste stedet å kjøpe laptop-lunchboks nå?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-09, 23:01   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste stedet å kjøpe laptop-lunchboks nå?

Jeg bruker barnas vanlige matbokser og har kjøpt små bokser med lokk fra Nille. De kommer i trepakning med en avlang boks, en kvadratisk og en rund boks. De er veldig praktiske; boksene er gjennomsiktige slik at jeg ser hva som er i hva når jeg lagrer dem i kjøleskapet, alt går i oppvaskmaskin og koster den nette sum av 19 kr for tre bokser. Boksene har fargede lokk som går i rosa, blått, grønt, orange og gult, tror jeg det var.

Akkurat på dette kjenner jeg et jeg ikke har behov for å være videre merkebevisst.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.