|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
både her og der
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierHvorfor kan ikke alle hunder holdes i bånd? Vi var på besøk hos ei klassevenninne av eldstejenta i går, og plutselig kom bestefaren inn, helt innsauset i blod. Det viste seg at den lille hunden hans hadde blitt angrepet og bitt i hjel av en schafer.
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greier
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Fy flate! |
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Fy faen! |
|
|
|
#5 |
|
både her og der
|
Har fått vite at to gutter hadde gått tur med hunden uten bånd, uten å ha fått lov! Drittunger! Venninna var på besøk i dag, og kunne fortelle at besteforeldrene bare satt hjemme og gråt. Det er så ufattelig trist og unødvendig.
|
|
|
#6 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fy søren, jeg har ikk ord.
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Jeg håper at han har anmeldt forholdet. Synes det er veldig trist at noen skal være nødt å oppleve slikt bare fordi det finnes uansvarlige eiere av hund (ja, det er eieren som kan klandres selv om barna ikke hadde lov å slippe hunden).
De fleste av landets kommuner har politivedtekter som regulerer hvor/når/om en hund kan føres uten bånd. Dersom hunden er såpass aggressiv er det faktisk en sak for politi/dyrevernsnemd/distriktsvetrinær. Dette kommer til å gå galt en gang og det er ikke riktig at et aggressivt dyr skal få lov til å herje slik bare fordi det er lite og skadene blir forholdsvis små. Jeg vet med meg selv at jeg hadde tatt dette videre. |
|
|
|
#8 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så trist, og så fullstendig unødvendig.
|