|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen influensatall
Dersom dei hadde fått påvist svineinfluensa er eg einig med deg. Men kva viss dei berre hadde litt vondt i halsen ein dag eller to og ingen feber? Hadde du då også blitt misfornøgd dersom personen dukka opp på jobb dagen etter halsvondten var vekke? Det KAN jo vere svineinfluensa sidan mange får svært milde symptomer.
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
I mitt hode kan man ikke tro at ALT er svineriet nå, men dersom en voksen person får feber, ville jeg tenkt det antagelig var det. Uten feber, nei, da ville jeg tenkt det ikke var det. Jeg vet NOEN har det uten feber, men da begynner det å bli mer absurd. Man kan ikke ta høyde for alt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eg syns dette er fryktelig vanskelig. Var skikkelig snørrete på torsdag og fredag, men hadde ingen andre symptomer. Ingen feber, ingen verking i kroppen eller hodepine og var eigentleg i fin form. Derfor gjekk eg på jobb. Alle høyrte jo at eg var forkjøla kvar gang eg snakka sidan eg var så dett i desa, så eg følte eg måtte forklare meg for alle heile tida: "Ja, eg er forkjøla, men eg er temmelig sikker på at det berre er vanlig forkjølelse".
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|