Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-09, 10:57   #24
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?

Jeg liker at FP har så mange utrolig mange medlemmer som er fantastisk dyktige og kunnskapsrike på områder hvor jeg selv ikke er noen racer. Det er også en helt unik formuleringsevne blandt folket her, og enkelte innlegg er rå!

Jeg bruker ikke bloggene, og faller derfor fort av i forhold til temaer som legges inn til bare helt bestemte brukergrupper. For enkelte er selv M2 for åpen, og siden jeg ikke er av dem som kommenterer i tråder med med f.eks 75 andre lykkeønskninger eller gråtesmileyes, er jeg heller ikke av dem som spør om tilgang til blogger, da jeg ikke ønsker å være "kikker" uten å bidra. Jeg skjønner jo at bloggene er veldig private.

Jeg tror jeg av og til er litt kjerringa mot strømmen i enkelte tråder, og det er kanskje derfor jeg ser litt den der "alle mot en"-greia som kan være fristende å henge seg på. DET liker jeg dårlig, men all den tid FP brukes av mennesker, tror jeg vi bare må innse at flokkmentaliteten finnes her inne også. Av og til synes jeg det kan virke som om andre elementer i et innlegg (enn hovedbudskapet) også dras frem til spott og spe, nettopp fordi den som gjør det VET at stort sett alle er (ofte PK) enige i at noe er hårreisende eller idiotisk. Jeg misliker alt som kan smake av uthenging eller latterliggjøring. Særlig når maktbalansen er så tydelig forskjøvet.

Sist redigert av Billa : 12-11-09 kl 11:16.
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.