Sv: Asylsøkere og guantanamo
Opprinnelig lagt inn av Didjeridust, her.
Livskvalitet handlar om meir enn berre å ha tak over hovudet, mat og drikke og fri rørsle. Fordi om ein er asylsøkar så må ein vel fortsatt kunna ha forventning om noko meir enn berre å få dekka primærbehova.
Du kan kanskje tenka deg sjølve korleis det ville vore å verta plassert langt huttiheita. Ingen grunn til å tru anna enn at dette er folk som har levd og vore aktive i sine lokalsamfunn der dei kom ifrå.
Når det er sagt så tenker eg me kanskje skal vera litt kritiske i høve til sjølve artikkelen som var utgangspunktet. Eg syns eg anar eit visst handgrep frå ein journalist som kanskje ynskjer å spissa vinklinga på saka og dermed har fått fram dei som er mest kritiske - og kanskje er dei ikkje så kritiske i røynda som det ein får inntrykk av i artikkelen. Ein må freista tenka seg kva slag spørsmålstilling som er gjort for å få dei svara som er kome med og kanskje og kva spørsmål og svar som ikkje er teke med.
Journalistikk er røynda sett gjennom journalisten sine auge og farga av han eller ho sin trang til å få ei sak med spenst og helst litt drama og konflikt.
Men enn så lenge at de er asylsøkere, og ikke enda har fått innvilget asyl så hva mer kan man forlange enn å få tilfredsstilt basalbehovene? Tanken er vel at de ikke skal sitte der til evig tid, men til det er klarlagt om de har behov for asyl eller ikke. Og det vil være uendelig naivt å tro at alle som søker asyl er berettigede asylsøkere.
Jeg tror at om jeg hadde flyktet fra et land i krig så ville jeg vært fornøyd med å bo litt avsides til. Jeg vet jo ikke, for jeg har aldri opplevd krig, men for meg så innebærer krig at man ikke får basalbehovene oppfylt, så når de er oppfylt må det jo være et opp på behivspyramiden.
Om det er slik at de som har fått innvilget asyl skal bo der i uoverskuelig fremtid, så er problemstillingen en annen, men da er de vel ikke asylsøkere lenger men flyktninger?
Sist redigert av annemede : 10-11-09 kl 19:24.
Årsak: begrepsforvirring
|