|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Får barna hjelpe til på kjøkkenet?
Det er mer "MIN tur til å knekke egg! Du har knekt to og jeg bare ETT!!!", "jeg skal knuse eggeplommene!!!" (veldig viktig å være den første til å røre, til plommene knuses), "MIN tur til å helle melk!" "Nei, DU har helt mel, da skal jeg helle melk!" "NEi -. hver sin gang!!!"
|
|
|
#2 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får barna hjelpe til på kjøkkenet?Polyanna; det høres ut som du burde prøve min manns slående argument fra i dag tidlig: "Det jevner seg ut over tid!" La meg bare si at det ikke går inn hos to jenter på 5 år.
|
|
|
#3 |
|
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gal kattedame
|
Hehe, velkjent drama. Derfor har vi nå bakehelger, vi baker nemlig hver lørdag, en unge- en helg. Da får ikke de andre komme på kjøkkenet.
|
|
|
#6 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får barna hjelpe til på kjøkkenet?De får hjelpe til når de vil og jeg tilbyr ofte. Trettenåringer mestrer nå det mest grunnleggende (gjærbakst, kakebakst, skrelle grønnsaker, koke grønnsaker, steike kjøttdeig etc) så nå står det å lage saus fra bunnen av på lista over ferdigheter som skal inn. 11-åringen kan gjærbakst og muffins samt at han er en hyler på pannekaker, varm sjokolade og kjøttdeigsteiking. Yngste er mest med på kutting og blanding. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|