Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Da er turen i boks!! Callisto på Kypros!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-07, 01:03   #13
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da er turen i boks!! Callisto på Kypros!

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Ser flott ut. Hvor langt er det til nærmeste sentrum da?

Er vel ca. 10-15 minutter å gå inn til midt i sentrum av Agia Napa, men det er butikker og restranter hele veien inn om en går den nedre hovedveien. Brede fortauer og veldig greit å kommme frem med vogn de fleste steder.

Når vi har reist til Kypros har vi gjerne vært der fra helt slutten av mai og begynnelsen av juni. Har ikke opplevd under 25 grader på dagen. Ett år var det 40 grader der i begynnelsen av juni når vi var der, men det var litt unntak tror jeg, for det var om hetebølgen på nyhetene. I begynnelsen av juni synes jeg det har vært helt fine badetemperaturer i havet der nede, og jeg er skikkelig pyse som må ha det varmt før jeg bader, da holder det ikke med bare 20 grader i vannet for å si det sånn.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:14.