Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I lys av tråden om lærer uten BH: Kan man ikke forvente at man kler seg normalt pent?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-09, 00:32   #26
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av tråden om lærer uten BH: Kan man ikke forvente at man kler seg normalt p

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Går for eksempel aldri i joggebukser på jobb, men gymlæreren kan gjerne gjøre det. Har aldri dype utringninger eller korte skjørt. Typisk antrekk er bukse, topp / skjortebluse / genser. Kan finne på å ha støvletter på vinteren, ellers vanlige flate sko. Vil helst ha oppmerksomheten rettet mot undervisningen, ikke mot hva jeg har på meg. Men vil heller ikke valse rundt i dyre merkeklær og signalisere at det er viktig - selv om det sikkert ikke har den store påvirkningen.

Jeg valser gjerne rundt i dyre merkeklær og høyhælte støvletter og likevel har jeg (og elevene) oppmerksomheten rettet mot undervisningen.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hadde jeg hatt sånne pupper, hadde jeg aldri tatt på meg en BH igjen!

Seriøst? Jeg føler meg naken og avkledd uten BH.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.