|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fingeravtrykklås på ytterdør?Kjenner ikke til noen som har det, men hvis ikke er kanskje nøkkelsafe ved døren et alternativ?
|
|
|
#2 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fingeravtrykklås på ytterdør?Hva med kodelås da? Vi har det på garasjen, og barna her klarer det helt utmerket. (ikke minsten på 5, men han er ikke hjemme alene heller)
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Fingeravtrykklås på ytterdør?
Ja kodelås er en idé. Ungen er en gadgetfreak så jeg tror en kodelås hadde gått greit egentlig. Vi har inngjerdet hage så han kommer til å være alene ute i korte perioder og da hadde det vært greit at han kunne springe inn kjellerinngangen om han ville.
|
|
|
#5 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg tror en av oldeforeldrene var det også, han har det nok derfra.
|
|
|
#6 |
|
Mother of Dragons
|
Hm. Han må bli en del eldre tror jeg før han fikser det. Han er tre år nå og kan fint greie en fingeravtrykklås tror jeg, men ikke kodelås på en nøkkelsafe og så åpne med nøkkel og så låse. Kanskje det finnes låser med kodelås?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|