Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Datalagringsdirektivet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Datalagringsdirektivet
Ja, jeg har hørt om det 40 47,06%
Nei, jeg har ikke hørt noe om det 21 24,71%
Jeg har en grei oversikt over hva det er 16 18,82%
Jeg vet litt om hva det er 19 22,35%
Jeg vet lite om hva det er 14 16,47%
Jeg vet ingenting om det 13 15,29%
Jeg har gjort meg opp en mening om det 23 27,06%
Jeg har ikke gjort meg opp en mening om det 13 15,29%
Jeg kommer til å gjøre meg opp en mening om det 14 16,47%
Jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre meg opp noen mening om det 7 8,24%
Jeg bryr meg ikke 5 5,88%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 85. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-09, 13:28   #1
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Datalagringsdirektivet

Ja, jeg har hørt om det og vet nok om det til å ha gjort meg opp en mening. Egentlig synes jeg det er skremmende at så få mennesker i Norge bryr seg så lite om personvern og IT-sikkerhet, sånn at slike direktiv går igjennom uten at det er særlig mange protester om det.

Gammel 04-11-09, 13:37   #2
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Det er ganske mye man bør bry seg om. Så får jeg fortsette 3-års trassen og ikke bry meg.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 13:51   #3
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Ja, jeg har hørt om det og vet nok om det til å ha gjort meg opp en mening. Egentlig synes jeg det er skremmende at så få mennesker i Norge bryr seg så lite om personvern og IT-sikkerhet, sånn at slike direktiv går igjennom uten at det er særlig mange protester om det.

Veldig enig. Så er det heller ikke et "sexy" nok tema til at media gidder bry seg om å forklare hva det egentlig dreier seg om. Jeg tror ikke f.eks hverken Redaksjon EN eller Tabloid har diskutert tema engang, mens Bjarne Håkon Hansen og snike i køen vaksinering er i alle høyeste grad sett på som mye mer nyttig. Problmemet er vel kanskje at det kreves to hjerneceller i stedet for 1 av journalister for å diskutere et direktiv og da blir det fort litt for komplisert for den gjennomsnittlige norske journalist.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.