|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ung og umoden?Og, bare så det er sagt, så finnes det plenty "risikofaktorer" blant oss godt voksne foreldre også! Jeg er skråsikker på at vi er de verste curlingforeldrene, for eksempel...
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ung og umoden?
Det tror jeg du har skremmende rett i.
|
|
|
|
#3 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ung og umoden?Jeg gikk på ungdomskole sammen en del som valgte å få barn som tenåringer. Det er ingen tvil om at deres avgjørelser her i livet er preget av en oppvekst med alkohol, vanskjøtel, null fokus og oppfølging av skolearbeid, ingen som lærte dem at skole er viktig, at enkelte ting man gjør har så stor inngripen i livet at man bør vente, ingen som lærte dem at man bør velge menn med omhu, at man faktisk bør ha jobb for å forsørge barn og familie, ikke lene seg på sosialkontoret som alle andre i familien, at man som jente kan ha høye mål i livet, at drittsekker ikke er noe å trakte etter, at man må jobbe hardt for å oppnå noe, at det ikke er normalt å skulke skolen på morningen for kjøpe alkohol til pappa, at det ikke er normalt å forlate små barn i helgene for å feste, at man ikke lar tretten år gamle jenter sove hos kjæresten/forloveden etc.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|