|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
maler
|
Sv: Kan man få montert gitter mellom bakseter og bagasjerom på en Touran 5-seter?men vi har 7-seter, uten at jeg tror det har noe å si for akkurat den problemstillingen. Selv om jeg egentlig ikke forstår at dere vil ha Touran hvis dere skal ha 5-seteren, da hadde jeg heller kikka på passater tror jeg.
|
|
|
#2 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man få montert gitter mellom bakseter og bagasjerom på en Touran 5-seter?
I følge Trygg Trafikk sine nettsider får man ikke plass til tre barneseter i baksetet av en Passat. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: Kan man få montert gitter mellom bakseter og bagasjerom på en Touran 5-seter?
Nåh sånn å forstå ja.... da er nok touran bedre tror jeg ja, passaten skråner mer. Ellers kan dere jo kikke på ford mondeo, der går det også fint.
|
|
|
#4 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kan man få montert gitter mellom bakseter og bagasjerom på en Touran 5-seter?Her er ingen ting bestemt, men mye er vurdert. Takk for innspill. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg plagdes litt i starten med vår HTS Besafe Izi (eller hva det nå heter). Fant imidlertid ut at forankringsbeltene kunne festes i front av stolene foran. Evt. kan man feste metallbrakettene som følger med setet på skruene som holder forsetene i Touran til "underdelen" (trenger et stort torx-skrujern for å gjøre dette). Også dette bør gjøres i front, men er egentlig ikke nødvendig... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Det er en del som har det, men det blir samtidig litt avhengig av setene man velger. God plass er det ikke - det er ikke bilen jeg ville valgt om man skulle ha det som en permanent løsning. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Eg vil sitta høgt! Og vil at barna skal sitta enda høgare og ha god utsikt. Samt bra med bagasjeplass.
|
|
|
#8 |
|
I hvert fall om man skal kjøpe ny Touran ville jeg kjøpt med 7 seter. Tror det vil være lettere å få solgt igjen, samt at det kan være praktisk å ha setene som nødseter i tilfelle det skulle være behov for å ha med flere. Er ikke ofte vi bruker "nødsetene". Et gammelt man hadde på biler på 30-tallet var vel "Svigermorsete". Det kan vel være beskrivende her også, ettersom det er når svigermor er på besøk et av de setene oftest benyttes |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|