Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!
Opprinnelig lagt inn av katj, her.
Mente jo aldri at hun skulle sparkes! Det er en snill og grei lærerinne. Selvsagt kan hun ikke lastes for å ha veldig store bryster. Synes bare at det er litt rart at hun går rundt med brystene hoppende i alle retninger, noe ganger i collage gensere, bluser veldig tydelig. Synes det er litt rart.
Men du, nå spør jeg deg rett ut: Hvordan vet du at hun går kledd slik? Er det en kollega? Følger du sønnen din på tolv år til skolen og inn i klasserommet hver dag? Har du satt opp spionkamera i klasserommet? 
Sitat:
Kan ikke alle her inne på forumet spør en bekjent uten å fortelle hva de mener om saken, om hva de synes. Det blir lett at man følger trenden i en slik tråd. Blir morsomt å se om det finnes noen som har et annet syn.
Jeg trenger ikke sjekke med andre folk for å vite hva jeg skal mene, og min mening er at undertøy er 100 % en privatsak, i alle fall så lenge det ikke er undertøy som vises – hvis man faktisk går rundt kun i undertøyet eller det vises i svært stor grad, beveger man seg vekk fra det rent private, men så lenge det er snakk om undertøy under klær, er dette en del av privatsfæren.
Jeg synes folk flest tar seg bedre ut med BH enn uten, men jeg synes det er en menneskerett å velge komfort (eller protest eller økonomi eller hva har du) fremfor utseende. Du har rett og slett ikke noe med hva andre folk har under genseren. Du kan selvsagt "tenke ditt", men utover det synes jeg du er totalt på bærtur i denne saken.
Sist redigert av Teofelia : 27-10-09 kl 09:53.
|