|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Burtrening av hund
Han er ca 32 cm høy, så han er liten. |
![]() |
![]() |
#22 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Burtrening av hundHvis buret er åpent på toppen, så kan du legge et teppe over så det blir mer som en hule. I en periode kan du gi han maten inne i buret, mat er positive greier for en hund. I tillegg har du fått mange gode råd her. Godbitbelønning for å gå inn der er fint, men la han også oppleve å kunne gå ut igjen med en gang. Døra må ikke klappe igjen hver gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Burtrening av hundDet må jo passe perfekt til Pelsen. |
![]() |
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Burtrening av hundDet blir perfekt, snille aC. Skal hente i byen i morra. Kaffe i byen SF? |
![]() |
![]() |
#26 |
Passiv
|
Da må du til Ski. Jeg skal trene og farge hår og forberede møtet på tirsdag i morgen. :tar sats: |
![]() |
![]() |
#27 |
Passiv
|
Onsdag er glimrende. |
![]() |
![]() |
#28 |
Fartsfantom
|
Ja, selvsagt er det enklere med valper, men aller først ville hun ikke i det hele tatt. Hun prøvde å grave seg ut med nesa. Hun fikk stygge sår, så vi måtte ha buret åpent og stenge av trappa slik at hun ikke klarte å komme seg opp, noe hun gjorde opptil flere ganger, før vi klarte å stenge av helt. Det er kun de siste 2-3 ukene vi har kalrt å få henne inn i buret uten tull. Nå går hun inn selv. Hun har endelig skjønt at det er egentlig deilig og fredelig i buret. Du har forresten fått mange gode tips så jeg trenger ikke å gjenta dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Passiv
|
Så flott at det ikke tok så lang tid. Det er godt jobbet. |
![]() |
![]() |
#30 |
Fartsfantom
|
![]() Sv: Burtrening av hundFor oss så er det også en nødvendighet. Tennene klør så det er usikkert hvordan huset hadde sett ut uten bur. Dessuten så tror jeg hun trives nå. Jeg har jo tre barn i alderen 6 - 11 - 13,5 år så hun trenger et område hun kan "gjemme" seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: Burtrening av hundTakk skal du ha! |
![]() |
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Burtrening av hundEn måte å tilnærme seg det på er jo å bruke sånne springfjær-dør-gittere så døra til et rom kan stå åpen, men hunden ikke kommer seg ut. Altså det rommet man vil skal bli dit hunden søker seg når den skal hvile. Så kan buret stå der, og etterhvert som bikkja tar poenget med at sofaen er utilgjengelig men mitt eget lune rede er akkurat her - vel, presto. (samtidig med masse øving og tilnærming og sånt) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Passiv
|
![]() Sv: Burtrening av hundJeg bor jo i ettroms leilighet, så det merkes litt når han velger å være i aktivitet om nettene. |
![]() |
![]() |
#35 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Burtrening av hundAh... ja. Sist redigert av m^2 : 25-09-11 kl 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Passiv
|
![]() Sv: Burtrening av hundSå fin! |
![]() |
![]() |
#38 |
Passiv
|