Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

100 i rykte

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-09, 12:05   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det var vel den første nedjusteringen, tipper jeg? Det samme har jo skjedd flere ganger, som sagt - og det er nå til enhver tid en del som gir over 8 poeng. Så den "effekten" om at noen gir mange poeng er like mye i virksomhet i dag som den var før den første nedjusteringen.

Jo, prikkene devalueres stadig, men da er det jo snakk om ett poeng ned, og ikke fem, slik Adrienne skriver at det var den gangen. Og 8 poeng hadde jo langt større effekt den gangen snittbrukeren hadde 200 peng enn nå når h*n kanskje har 4000, men nok om det.

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

forøvrig synes jeg sitronen burde vurdere om det ikke er mulig å ha litt mer enn 3-4 sikre dager.

Det tror jeg ikke jeg hadde våget hvis jeg var sitronen. Når jeg er meg, derimot!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 12:09   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jo, prikkene devalueres stadig, men da er det jo snakk om ett poeng ned, og ikke fem, slik Adrienne skriver at det var den gangen. Og 8 poeng hadde jo langt større effekt den gangen snittbrukeren hadde 200 peng enn nå når h*n kanskje har 4000, men nok om det.

Jeg skjønner bare ikke helt hva du mener, fremdeles, tror jeg. For den som har bare 200 poeng, så spiller det selvsagt rolle å få 8 ekstra, og det gjelder nå også. Og det er mange flere som gir mange poeng nå enn det var da, så nye brukere (som starter med 10 poeng, nå som da), har sånn sett mulighet til å stige mye raskere i "poengverdi" nå enn da det var 100 brukere, hvorav bare noen ganske få ga "mange" poeng.

Og siden prikkestyrken devalueres mindre pr. gang nå enn da, så betyr det at det til enhver tid antagelig er flere nå enn da som gir "mange" poeng. Er du ikke enig?

Gammel 23-10-09, 12:11   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg skjønner bare ikke helt hva du mener, fremdeles, tror jeg.

Jeg husker ikke lenger hvordan jeg tenkte, så jeg gir meg. (Var det slik at det var skummelt når padda brukte , tro? Hørte jeg passiv-aggressiv?)

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 12:12   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker ikke lenger hvordan jeg tenkte, så jeg gir meg. (Var det slik at det var skummelt når padda brukte , tro? )

Ikke vanligvis, tror jeg, faktisk. (Da ville den nok mistet effekten ganske fort.)

Gammel 23-10-09, 12:12   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker ikke lenger hvordan jeg tenkte, så jeg gir meg. (Var det slik at det var skummelt når padda brukte , tro? )

Det er opp til deg selv å tolke inn en mening i .

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 12:14   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er opp til deg selv å tolke inn en mening i .

Punktum før smilefjeset! :skingrestemme:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 12:12   #7
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det tror jeg ikke jeg hadde våget hvis jeg var sitronen. Når jeg er meg, derimot!

Det er mulig, jeg kjenner ikke til om Sitronen har en egen evne vi andre ikke har, til å kunne bli gravid etter påvist gjennomført eggslipp, men når det gjelder MEG derimot, har jeg faktisk nærmere 70-80 sikre dager pr syklus, så jeg kjenner meg ganske trygg. (og det er når jeg har syklus da, nå er jeg enda i dette her "etter-fødsels" greiene...)

Men, jeg skjønner sånnsett sitronen altså... det er bare det at... vel, sex er jo ansett som en kjekk greie å drive med, og 3-4 dager pr måned, når de sikkert ikke akkruat er spredt som en gang i uka heller, gir så lange tider uten sånn aktivitet... Men, sånn er vel livet, kanskje

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:35.