|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Sjette sans"Men hva er den logiske forklaringen på Anne Elisabeth Westerlund? Så langt har jeg hørt om andre saker der den synske jukset, om spøkelser og mareritt, svaner og greske guder. Hvorfor er det ingen som kan komme med en logisk forklaring på alle de savnede personene Westerlund fant? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Peppy!
|
Sv: "Sjette sans"
Er ikke den mest logiske forklaringen her at vi ikke har fått gjengitt riktig hva som skjedde? Det er jo også det politimennene som jobbet med sakene sier - at de løste savnetmysteriene ved hjelp av vitneobservasjoner. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Politimennene som ble intervjuet i BT sa noe helt annet. Den hundesaken er jo bare en av sakene. Var det forresten Westerlund? :fikk det ikke med meg: De fløy henne over til Veslandet flere ganger. Høres veldig spesielt ut å fortsette å bruke skattepenger på det, hvis også politiet mener det er humbug. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
.... men det skal jo ikke mer til enn at den politimannen som styrte pengesekken trodde på det? Altså, om jeg var politisjef og trodde at folk kan være synske, så ville jeg kanskje prioritere å bruke penger på det? Det er jo i seg selv ikke noe bevis på at noen er synsk at de blir brukt?
|
|
|
#5 |
|
Ustabil
|
Sv: "Sjette sans"Ulvefar: jeg forstår argumentasjonen din. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Sv: "Sjette sans"bina: Godt sagt, og jeg er enig i alt sammen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Sist redigert av Ulvefar : 23-10-09 kl 09:45. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Sjette sans"Man kan sikkert diskutere til man blir blå ,men en ting står jeg for at man skal respektere at andre tror og andre ikke. Bina : Hvordan kan en følelse være feil?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|