Sv: "Sjette sans"
Opprinnelig lagt inn av Esme, her.
Huh? Skogstur? Hvem snakker du om nå? Jeg trodde vi diskuterte på nettet jeg? Det virker som at du snakker om opplevelser RL?
Det blir jo helt rart å diskutere opplevelser fra andre, og i hvert fall at jeg og andre skeptikere her skal forsvare frekke mennesker selv om vi har til felles at vi ikke tror på spøkelser.
1) Jeg snakker like generelt som deg. Skogstur var et eksempel på et annet sted enn ved gravsteinen. Jeg har inntrykk av at det for noen kan være mer akseptabelt/normalt at folk snakker med sine døde ved gravsteinen og føler et nærvær der.
2) Det er ingen som har bedt deg om å forsvare noe som helst, men i en diskusjon der man f.eks. har tatt opp dette med at "troende er så hårsåre" (satt på spissen) så må det vel være greit å presisere hva man tror en del er "hårsåre" for?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
|