Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Gerd Liv Valla

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-07, 11:09   #11
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Det virker som om dette er en sak som vitner om maktmisbruk, hersketeknikker og forsøk på å presse Yssen ut av sin stilling.

Yssen selv tok ikke opp dette i går, men hennes tidligere kollega som var intervjuet på dagsrevyen sa: (etter hukommelsen) "Det var hardt for Yssen. Valla diskuterte saker med nestlederen på Yssens avdeling, mens Yssen selv satt 8 meter unna på kontoret sitt. De la planer og endret planer, og Yssen ble informert om endringene av sin nestleder og måtte legge om arbeidsoppgavene etter det nestlederen og Valla hadde avtalt."

Og når det gjelder graviditeten, så var det ikke sagt at Valla var den siste som fikk vite det. Hun var ikke den første.

Når jeg så Redaksjon en i går (diskusjonen etter intervjuet med Yssen), reagerte jeg veldig på han ene som var med der. Han var leder for "Lederen", tror jeg. Han uttalte en del ting som jeg tror han aldri hadde sagt om Yssen hadde vært en mann.

Valla er en god leder for å fremme LO's sak, og vinne frem med det. Men det spørs om hennes egenskaper er gode når det gjelder å lede andre mennesker, som en god sjef... ( <- Påstand. )

Sist redigert av Silence : 12-01-07 kl 11:12. Årsak: Lagt til et avsnitt
Silence er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14.