Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjendiser

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-09, 13:42   #1
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjendiser

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men altså, er det noen som HILSER på kjendiser de møter, sånn tilfeldig ellr på gata, liksom?

Jeg gjør det, når jeg ser noen som virker kjent og som jeg ikke husker navnet på så er det som oftest en pasient og da sier jeg fort hei eller noe sånt. Og jeg tror de fleste kjendiser er på samme måte, de møter så mange så de pleier å si hei tilbake.

Ingrid Bjørnov møtte jeg rett som det var en periode og begge var sånn: "Heiii! Ha en fin dag!" ganske lenge før jeg husket hvor jeg hadde henne fra.

Når jeg møter kjendiser ellers, litt mer møte enn tilfeldig på gata, så er jeg heller reservert enn overstrømmende.

Gammel 19-10-09, 13:53   #2
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg gjør det, når jeg ser noen som virker kjent og som jeg ikke husker navnet på så er det som oftest en pasient og da sier jeg fort hei eller noe sånt.

Jeg hilser aldri på pasienter utenfor sykehuset.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 14:12   #3
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg hilser aldri på pasienter utenfor sykehuset.

Jeg gjør ikke det uten at de ser ut som at de vil ha kontakt jeg heller, og jeg ser det som et brudd på taushetsplikt om jeg hilser på en pasient som er i følge med noen og som ikke gjør tegn til å hilse.

Men når folk ser ut som de kjenner meg og er litt sånn åpen i ansiktet så hilser jeg. Og jeg tror kjendiser ofte er litt sånn åpne for at folk kjenner dem. Vet ikke, det blir i hvert fall ofte sånn at jeg hilser på kjendiser.

Gammel 19-10-09, 14:29   #4
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg gjør ikke det uten at de ser ut som at de vil ha kontakt jeg heller, og jeg ser det som et brudd på taushetsplikt om jeg hilser på en pasient som er i følge med noen og som ikke gjør tegn til å hilse.

Det også. Og så kjenner jeg fader meg dem aldri igjen heller. *ansiktsblind*

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:40.