|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Live and let live
|
Sv: Barnevogn overkjørt av tog
Det er mulig. Men personlig ville jeg alltid satt på bremsen og sjekket at den faktisk sto i ro først før jeg rettet oppmerksomheten min en annen vei. (Spesielt om jeg sto på toppen av en bakke, rett i nærheten av vann, traffikert vei, ved siden av togspor osv. Men jeg skjønner at folk kan være så stresset at de ikke er tilstdde og også muligens avslappet og eller distrahert at de ikke tenker. Men det skal liksom ikke skje. Man slipper ikke rattet bare litt fordi man tror det skal gå greit fordi man kjører jo på en vei som går rett frem likevel til sammenligning.
|
|
|
#3 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Barnevogn overkjørt av togFy søren, stakkars mammaen. Hun må ha hatt det helt fryktelig før det ble klart at barnet hadde klart seg. Og skjelven kommer hun garantert til å være i lange stunder fremover.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|