Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Antall TV-kanaler?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Se resultatene: Hvor mange TV kanaler har du?
Bare gratiskanalene (4) 6 6,59%
Norgespakken (NRK,TV2, TV3, TVN, FEM, VS4, TheV) 8 8,79%
20 til 40 41 45,05%
40 til 60 12 13,19%
Aner ikke, mer enn 60 i alle fall 15 16,48%
Dustepoll 6 6,59%
Ha'kke TV 3 3,30%
Deltakere: 91. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-09, 12:35   #1
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Antall TV-kanaler?

Ja, det er bare deg.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 12:43   #2
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

vi har kabletv. Aner ikke hvor mange kanaler som er der. Ser på nrk, tv2, tvN, tv3, svensk 4 (+?), stort sett.

Gammel 15-10-09, 13:26   #3
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Ja, det er bare deg.

Feil!
Berre gratis-"pakka" her i gården og. Treng ein meir?

Gammel 15-10-09, 13:49   #4
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg aner faktisk ikke hvor mange kanaler. Vi har Viasat sin gullpakke, men har laget en egen "favoritt liste" som brukes, og der har vi 22 kanaler.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 20:03   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Didjeridust, her.

Feil!
Berre gratis-"pakka" her i gården og. Treng ein meir?

Ein treng ikkje meir. Me har berre grativpakka, og er nøgde med det. Svært sjeldan, egentlig aldri, eg saknar noko meir.

Gammel 15-10-09, 20:33   #6
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Aner ikke men det er mange, vi har canal digital med canal + i.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 20:42   #7
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Aner ikke. I følge mannen er det rundt 40-50-60 kanskje, men strengt tatt har vi ikke oversikten. Det er en pakke med borettslagets valg, og så slang vi på noen barnekanaler som jeg egentlig tror frøkna har vokst fra. Men gidder vi å gjøre noe med det? Neppe.
Jeg har forøvrig en tv i hobbykroken min som ikke er tilkoblet kabel og der er det rundt 14-15 kanaler tror jeg, fungerer helt greit for meg.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 14:01   #8
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Ja, det er bare deg.

Det fins flere "gufs fra fortiden".

Vi hadde nettopp en gratis måned med enellerannen pakke med flere kanaler, og jeg kjente at det var mer enn nok med NRK. Skal jeg liksom betale for å bruke kveldene mine foran tv-en? :skingrestemme:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.