Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Noen som har begynt å tenke på julen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-09, 21:42   #1
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Jeg har ikke tenkt så meget, men døtrene mine foreslo at vi skal ha store bake- og julepyntdager her i desember. Det blir kos, men det er ikke riktig enda, heldigvis. Jeg skal dessuten blinke ut en dag hvor de skal få lære seg å sy lammerull. Tradisjonene bør videreføres, ikke sant?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:24   #2
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Jeg har ikke tenkt så meget, men døtrene mine foreslo at vi skal ha store bake- og julepyntdager her i desember. Det blir kos, men det er ikke riktig enda, heldigvis. Jeg skal dessuten blinke ut en dag hvor de skal få lære seg å sy lammerull. Tradisjonene bør videreføres, ikke sant?

Jo, det syns jeg er viktig. Mine jenter er for små ennå, men å sy lammerull lærte jeg av min mor og mormor og for meg er det jul. Storesøster på 4 skal få være med på krumkakebaking sammen med meg og mamma i år - det er så utrolig koselig.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 13:10   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt Lego City kalender til minsten.
Har også kjøpt endel kalendergaver til pakkekalender
Får kun i helgene siden han har City kalender.

Endel julegaver er kjøpt inn, nesten halvveis tenker jeg.
Resten er planlagt, vet sånn ca hva jeg skal kjøpe.

Gammel 15-10-09, 21:07   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Hmm ..døtrene mine savner disse dagen vi hadde da de var små ...og mor hadde bedre tid.
Kanskje vi skulle få til en slik, eller slike dager i år?

Gammel 15-10-09, 21:11   #5
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Jadda. Svigermor ringte og maste nå nettopp, så da har vi gått inn i sesongen for krangling om hvor vi skal være i julen.

Gammel 15-10-09, 22:07   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk julekortene våre i dag, og de ble bare så fine. Hadde jo en Fame cd med familiebilder i dårlig oppløsning, men de ble bare så bra med flere småbilder på julekortet. Bestilte 4-siders julekort fra nfoto.no. Tror disse var nye nå, for de var i alle fall på tilbud forrige uke så jeg hadde ikke tid til å bestille prøvekort. Men de var bare så fine og i god kvalitet.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 22:38   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss. Ska sei.

I år er jeg glad bare jeg får på meg et eller annet antrekk og kommer meg i juleselskap. Det er planen min dette året. :travel:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 22:39   #8
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også vært på Lindex i dag og kjøpt juleantrekk til ungene.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.