Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

-7 idag; hva trenger han på skolen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-09, 10:32   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: -7 idag; hva trenger han på skolen?

-7 her på morgan også. Kaldt men vindstille og sol. 2-klassingen har på seg ullundertøy, bukse, genser, strømper, lue, tykk høstjakke, vanter og duckboots. Minstemor er en jente som er veldig varm av seg. Når jeg henter henne på skolen kommer jeg til å få høre: "Jeg koker" og hun kommer ikke til å ha på seg genseren.

Gammel 14-10-09, 13:40   #2
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Minstemor er en jente som er veldig varm av seg. Når jeg henter henne på skolen kommer jeg til å få høre: "Jeg koker" og hun kommer ikke til å ha på seg genseren.

Jeg tok litt feil. Hun stod i skolegården i kun ullundertøy. Bukse, genser, jakke, lue og vanter lå bakken ved siden av henne.

Gammel 14-10-09, 13:53   #3
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg måtte true av guttungen på 10 år shortsen idag. Minusgrader her i morges også.

Aner ikke hva de endte opp med å ha på av klær. Det er gemalens som ordner morgenene=barna får velge selv. Jeg dro på jobb.
Det er skikkelig flaks hvis han husket å ha med dressen til snuppa på fire.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 00:12   #4
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her var det også kaldt i dag tidlig, men aner egentlig ikke hva snuppa reiste i, da det var stesønnen min som måtte følge i barnehagen i dag. Men barnehagen er 3 min unna, så hun mest trolig på Bergans softshelljakke og vanlig inneklær.

Da jeg hentet henne, var hun ute og hadde vanlig inneklær over POP todelt utedress, samt tykt pannebånd/ørevarmere. Superfit goretex overgangssko. Hun var alt annet enn kald...

Hun nekter å bruke ullundertøy, men har håp om at jeg skal få på henne ull/bomull når det er skikkelig kaldt. Har også bestilt HH superundertøy m/ull og Lifa. Håper det går....

Elsker ull selv, men begge jentene mine "hater" det .

Snakket med en av de ansatte i barnehagen i dag, og hun mente det ikke var behov for vinterdress ennå. Har et fleecesett liggende i barnehagen, en tynn ullbukse (mellomlag) og en tynn Reima fleecejakke. Samt luer og votter. Men snuppa er ekstremt varm av seg, og de er ikke ute i timesvis av gangen, så jeg stresser ikke med varmere klær ennå.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52.