Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

15 måneder, spiser ALT

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-09, 17:15   #28
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: 15 måneder, spiser ALT

Så skjønn.

Egentlig ikke dukket over noe (av "voksenmat") han ikke vil ha guttungen vår enda heller, men det er slett ikke det samme med grøt og glass nei... Ogå spiser han dessverre ikke så MYE av vår mat, så han burde ha noe barnemat i tillegg.

Men grønnsaker er i alle fall digg. Tomater er favoritten, men agurk og paprika er toppers også, og vi tenkte "men den kjøttsusen er sikkert litt sterk for ham" neida, det ville han ha! Så lenge det presenteres som voksenmat da, ikke snakk om å legge på et lite fat og knekke litt opp da altså! Snart 14 mnd, totalt 4 fortenner, så vi føler jo at enkelte ting bør deles litt opp, det viser seg vanskelig å spise kylling ellers, uten tenner...

Jeg lurer stadig på når noen av mine gener skal slå til, da er det vel slutt på å smake på alt mulig... jeg er litt mer kresen enn jeg har godt av...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:17.