Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Oppskrift på sjokoladekake for langpanne med mindre sukker?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-09, 00:48   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrift på sjokoladekake for langpanne med mindre sukker?

Takk Lisa, da skal jeg prøve ut den. Godt at mange har redusert sukkermengden og fått godt resultat, da stoler jeg på dere!

Opprinnelig lagt inn av Prilla, her.

Hva med å bytte ut en del av sukkeret med sukrin? Det er et naturlig søtstoff som ikke påvirker blodsukkeret. Det er ikke fullt så søtt som sukker, men tror det skal gå greit å bytte likt mot likt.

Bjørkesøtt er også et naturlig søtstoff og kan brukes isteden for sukker i bakst.
Begge deler får du kjøpt på helsekost.

Takk for tips, men jeg har ikke tid til mye eksperimentering. Jeg vet heller ikke om bjørkesøtt utgjør den helt store forskjellen, jeg regner med at det er sirup kokt på bjørkesevje? Sukrin er jeg skeptisk til siden jeg reagerer så sterkt på andre søtstoff. Jeg liker å bruke uraffinert sukker hvis jeg først skal lage noe søtt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.