Sv: Jævla kjerring! #%&!
At dere gidder å hisse dere opp så dere viser fingeren, skriker og tuter av sinne! Det er jo slett ikke verdt det, og det gjør ikke egne kjøreegenskaper noe bedre - heller omvendt. (åh, nå kan jeg bruke -smileyen! DET er ikke ofte det!). Å tute for å gi beskjed om at "nå skaper du fare" er noe annet da.
Det er ikke ofte jeg har fått fingeren i trafikken men når det har skjedd har jeg sørget for øyekontakt, smilt, også geipet tilbake Også kjørt rolig videre. Hehe.
Veien jeg bor på er en forkjørsvei ut på hovedveien borti her - alle 4-5 veiene ut på den veien er forkjørsveier, men det virker som det bare er de som er lokalt oppvokste som vet det. Man ser an sjåføren - kjenner man dem igjen vet man at de stopper. Er de ukjente av utseende stopper de ikke 
Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.
Jammen Kanina da, alle vet jo at han Anton går kveldsskiftet på verftet denne uka, og da er han ferdig kl 1715, og med hans vanlige sykkelhastighet er han kommet til sving nr 3 nå. Det er ingen grunn til å bremse i de to første svingene. Og det er bare Runar og Kåre som er på elgjakt i helga, og teigen deres er bak sving nr. 7, så det er veldig liten sjanse for å treffe elg de første svingene. Dessuten har ikke han Pelle politi kommer over ferja i dag, så det er ingen fare for fartskontroll.
Jepp, sånn var det der jeg bodde før - der vi hadde 4 naboer...
|