Sv: Jævla kjerring! #%&!
Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.
Da er vi tydeligvis uenige om hva som er nødvendig. 
Hm, det vet vi strengt talt ikke uten at vi sitter på hverandre mens den andre kjører bil. For alt vi vet så kan det være at om jeg sitter på en av Värmlandsturene dine og du freser rundt i 90 og slipper gassen av sånn at vi skrenser gjennom 90 graders svinger i 89 km/t og du sier at "Jeg mener faktisk at dette er nødvendig, Esme" at jeg prøver å si at jeg er enig, men siden sentrifugalkraften har dradd munnvikene mine over øreflippene så greier jeg ikke å si noe annet enn "Iiii. Iiii."
Eller at når jeg kjører i Telemark så er det først når vi kommer bak gamle Hølje Kåsekåsa som aldri har brukt noe annet enn 2.giret og som har blikket stivt festet på veien 0,3 m foran bilen at når jeg sier "Se, Kanina, dette kan da for pokker ikke være nødvendig" at du er enig, bortsett fra at du får det ikke med deg fordi du har irritert deg over saktekjøringa mi sånn at du holder på med selvskading sånn at du skal ha en god grunn til å rusle deg av i fart når vi passerer Notodden sykehus.
Men om du alltid synes at absolutt alle kjører for raskt så er vi nok ikke helt enige om hva som er nødvendig eller ei. Jeg synes omtrent halvparten av andre sjåfører kjører for raskt og den andre halvparten for langsomt.