Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-09, 14:40   #11
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi sitter ikke og følger med på prikkekommentarer, nei. De fleste av oss har jobb og familie og andre ting å ta oss til, også - det går mer enn nok tid til bare å delta i forumet på helt vanlig vis!

Jo, jeg skjønner det altså, men jeg lurte på om dere har noen "retningslinjer" på dette. F.eks. at moderatorer bare skal se på prikkekommentarer hvis noe blir rapportert.

Jeg synes det er flott at folk vil ta på seg jobben med å være moderatorer, og det ser ut til å fungere bra på FP. Samtidig er det viktig i hvert fall for meg som bruker å lett kunne finne ut hvem som gjør hva og hvordan. I tråden jeg viste til om hvem som er moderatorer, kunne det kanskje vært mulig å legge inn litt mer informasjon om hva moddene har som oppgave og hva de har mulighet til å gjøre.

Noe annet jeg har savnet lettere tilgjengelig informasjon om, er "privatsalongen" (tror jeg den kalles). Så vidt jeg kan se er den ikke beskrevet i noen klistret foruminformasjonstråd. Jeg oppdaget at den finnes i en tilfeldig tråd. At det er en lukket del av FP i tillegg til M1 og M2, er relevant informasjon synes jeg.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:56.