|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dress med fôr i snart?De har brukt dress med fleece under foreløpig, men jeg vurderer å sende med vinterdressen om det fortsetter med disse temperaturene. Vi har hatt noen morgener med kuldegrader, og da er det for kaldt med uforet dress og joggesko. Senere på dagen er det derimot nærmere 10 pluss, og det kan fint brukes jakke, bukse og joggesko.
|
|
|
#2 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dress med fôr i snart?
Jepp, jeg blir gal! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dress med fôr i snart?Truls på snart 2 år går i Trolls skalldress, har ulltøy innerst så har jeg tre forskjellige ulldresser hengende i bhg - i forskjellig tykkelse. I tillegg har han ullgenser og ullbukse fra nøstebarn liggende. De tar på den tykkeste ulldressen under om de går tidlig ut og tynnere om de går ut når sola har varmet opp mer...
|
|
|
#4 |
|
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dress med fôr i snart?Ja, så bruker de halvhøye Goretex begge to.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Dress med fôr i snart?
De er ikke spes. flinke til å kle på "riktig" tøy i bhg. til lillebror synes jeg, men det kommer antakelig av at de er relativt unge, og ikke har barn selv? |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|