|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?Jeg liker bloggene. Jeg synes FP har blitt mer personlig med bloggene. Jeg tror at svært mye av de personlige tingene i bloggene aldri ville kommet ut i selve forumet.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?
Gjør de? At de har tilgang vet jeg, men jeg trodde det var sagt i fra temmelig tydelig at de ikke leser eller deltar i blogger som de ikke har blitt gitt tilgang i uten at det dreier seg om innrapporteringer. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Det hender vi leser i blogger vi ikke har tilgang til, for å følge med - det finnes jo blogger som ingen modder har fått tilgang til, og vi har som oppgave å følge med på at reglene overholdes på hele forumet, inkludert i bloggene. (Jeg tviler på at noen bruker veldig mye tid på å lese slike blogger; det er tross alt mest som privatbrukere vi er her.
|
|
|
#5 |
|
|
Det var nytt for meg, men greit å vite at moddene leser mer enn det jeg trodde de gjorde. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Var det nytt for deg, altså? Det trodde jeg hadde blitt gjort ganske klart. Ikke minst trodde jeg det var ganske opplagt at det kan være nødvendig for å følge med. Som Veronal sier, så er det ikke noe poeng i å lese alle lukkede blogger (eller lukkede underfora, for den del), men noen bør jo følge litt med, og hvis ingen moderatorer deltar i den aktuelle bloggen, så er det greit at noen likevel tar en kikk i ny og ne.
|
|
|
#7 |
|
Absolut ateist
|
Og hvordan fordeles dette?
|
|
|
#8 |
|
|
Det var nytt for meg at det ble kikket i forebyggende øyemed. Jeg synes å huske å ha lest (men det ligger litt fjernt) at det bare var ved innrapporteringer at det ble ansett som nødvendig å lese. Det kan være jeg som har oppfattet det feil. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Shake it out!
|
Ok. Med tanke på hvor runde reglene på FP er mht hva man kan og ikke kan skrive og mene, så lurer jeg virkelig på hva i alle dager man kan poste i en blogg som krever advarsel? Jeg mener, det kan jo ikke være nakenbilder, det vet jeg at man ikke får advarsel for
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Akkurat drittslenging er det befriende lite av her. Men som flere allerede har sagt, så er det omtale av andre brukere eller forumtråder vi primært ser opp for. Her sier vi heller fra for tidlig enn for sent.
Det kan du si, og det er helt klart et poeng. Men det er ikke sikkert de ville ha blitt like morsomme om de lå mer åpent til - det er noe med å snakke i "trygge" omgivelser, og vite omtrent hvem som leser/hører på, som ofte gjør at ting blir hyggeligere og mer avslappet. (Det skal også sies at det P.B. (Pre Bloggene) hendte at det ble klagd på overstadig fjasing i forumet, noe som kan ha vært en medvirkende årsak til at så mye av fjasingen forsvant inn i bloggene.)
|
|
|
#11 |
|
Shake it out!
|
Jeg har ikke tilgang til din blogg så den var ikke ment som et eksempel
Den ser jeg, og der er jeg enig. Jeg har også lagt ut bilder i den lukkede bloggen, som jeg ikke ville lagt ut på forumet, selv på M2. Og igjen, det er ikke de veldig private bloggene jeg reagerer negativt på, det er jo ting som ikke hadde kommet ut på FP likevel. Jeg tenker mer på det som mest er fjas og kos. Tråder som starter om en liten morsomhet, og som bare utvilker seg. At det blir i blogger - åpne som lukkede - synes jeg er trist.
Altså, jeg
|
|
|
#12 |
|
Fabelaktig
|
Jepp.
|
|
|
#13 |
|
Har bakt søte kaker
|
Jeg er helt enig med Veronal her. Jeg hadde aldri delt så mye av meg selv om jeg ikke hadde hatt bloggen.
|
|
|
#14 |
|
© All rights reserved
|
Enig med K-bollen. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?Jeg skriver ikke så mye i bloggen min da, jeg kommenterer mest i andres. :groupie:
|
|
|
#16 |
|
Stiv
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|