Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tatovering, stygt eller flott?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hva synes du om tatoveringer?
Synes det er pent/stilig 25 10,87%
Harry 40 17,39%
Stygt 38 16,52%
Kommer an på 127 55,22%
Vet ikke 0 0%
Deltakere: 230. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-09, 13:46   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg kan vel mene hva jeg vil om andre sveis, klær eller tattiser? Jeg har ikke meninger på vegne av noen, men jeg forbeholder meg retten å mene hva jeg vil om hva andre gjør eller ikke gjør.

Gammel 06-10-09, 14:08   #2
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg kan vel mene hva jeg vil om andre sveis, klær eller tattiser? Jeg har ikke meninger på vegne av noen, men jeg forbeholder meg retten å mene hva jeg vil om hva andre gjør eller ikke gjør.

Det er så, men jeg kan reagere på at noen (les: enkelte) tenderer til å bli nedlatende, tildels hånlige og ofte kategoriske i forhold til "dei tattoverte". En slags dette vet vi bedre enn deg holdning, som bare venter på å godte seg over de som kommer til å angre. For da får de se hvor dumme de var, som trodde de skulle bli kule ja. Fysj av meg.

De fleste tattoveringer er skjulte til daglig, og blir noe personlig som man liker, ikke liker eller kanskje ikke tenker så mye på. Selv om det er selvpåført, så blir det jo noe "ved personen", og ikke noe man kan trekke noen entydig form for slutning fra.

Jeg liker generelt ikke sånne tråder der man legger opp til liker/liker ikke-tema slik som her, for som regel ender det opp med at folk som går å irriterer seg over andre, bare benytter trådene til å legitimt lire ut av seg hvor stygge de synes andre eller egenskaper ved andre er. Det være seg navn, antrekk, klesstil, interiør, kjendiser, et.c. Det er daustanketråder som lokker til seg gribbene.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.