Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dress med fôr i snart?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-09, 13:26   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dress med fór i snart?

I dag var det 2 minusgrader på morgenen, men vurderte ikke å sende med vinterdressen. Det blir fort opp i noen flere varmegrader, og skal de ut tidlig på morgenen så har de bare tykt ulltøy under tynn parkdress og ullundertøy under der igjen.

Sko er det verre med synes jeg. Hva gjør dere der?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 15:59   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Dress med fór i snart?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

I dag var det 2 minusgrader på morgenen, men vurderte ikke å sende med vinterdressen. Det blir fort opp i noen flere varmegrader, og skal de ut tidlig på morgenen så har de bare tykt ulltøy under tynn parkdress og ullundertøy under der igjen.

Sko er det verre med synes jeg. Hva gjør dere der?

Han har halvhøye goretex fra Timberland, som vi har brukt frem til i dag, men i dag var det Viking Thermo-vær her synes jeg. Sølete og kaldt.

Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 17:05   #3
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dress med fôr i snart?

Kaldt her og, mellom 0 og -3 på morgene, men jeg har ikke vurdert vinterdress. Ikke enda.
Foreløpig går det i ullundertøy og tynne ullsokker, og ett lag tynn ull (janus joggedresser) under skalleklær. Vi bruker sjelden fleece, går rett på den tynne ulla.
Viking thermo på våte dager og halvhøye vanntette "fjellsko" al'a Timberland på de tørre dagene.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 19:23   #4
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dress med fôr i snart?

Har Reima vinterdress liggende i barnehagen, men tror det er regnklær som blir mest brukt nå om dagen. Det regner så mye her at jeg blir gaaaaal snart...

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.