Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

iPod for dummies

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-09, 14:45   #21
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPod for dummies

Ah ... interessant. :trenger en jaså-smiley:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 14:46   #22
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Det er greit å være klar over at det er nøyaktig ingen knapper på iPod shuffle. Men det er knapper på kabelen til hodetelefonene som følger med. Det betyr at du ikke kan bruke hvilke som helst hodetelefoner til den; hvis hodetelefonene ikke har iPod-knapper på kabelen må du ha en overgang av denne typen.

Det var greit å vite. Jeg har en gammel modell, med knapp. Jeg kan ikke bruke de medfølgende iPod-hodetelefonene, for de er vonde i ørene mine, så vet jeg hva som trengs om det noen gang skal være aktuelt å anskaffe en ny shuffle.

(Jeg teller fortsatt på knappene om jeg skal lodde Sennheiser-ørepluggene på iPod-kabelen til iPhonen min, slik at jeg får hodetelefoner med innebygget mikrofon.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 14:49   #23
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes iPod rett og slett har elendig lyd sammenlignet med mine iAudio-spillere fra Cowon. Og nå har jeg sittet og sammenlignet med samme sanger på begge spillere samtidig, justert på lyden osv. Til trening trenger jeg krystallklar lyd med trøkk, og det synes ikke iPod fikser. Veldig synd, siden jeg har Mac og det helt klart er mest praktisk med en iPod.

Men det var kanskje ikke det du lurte på. For øvrig kan jeg anbefale en liten duppeditt til 149,- som kan monteres på høretelefonene som en forsterker.

Gammel 01-10-09, 14:52   #24
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Men det var kanskje ikke det du lurte på.

Jeg? Jeg lurer på alt og ingenting, jeg. Jeg tenkte bare at siden "alle" har iPod, så må det være DetBeste™.

Jeg er fornøyd med Creative-en min, men den har blitt så humørsyk og slår seg av en del.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 15:00   #25
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg tenkte bare at siden "alle" har iPod, så må det være DetBeste™.

Neisj. Det betyr bare at Apple overkjører alle andre med dyktig markedsføring.

Jeg for min del synes iPoden min låter veldig bra.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 15:05   #26
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

iAudio har kommet svært bra ut i tester lydmessig. Jeg kjøpte en iAudio som min første mp3-spiller, og var nok veldig heldig med det valget tror jeg. Hadde jeg ikke hatt sammenligningsgrunnlaget, er det ikke sikkert jeg hadde reagert på iPoden. Jeg tok i bruk en iPod med 120 gb fordi jeg ønsket å ha god plass og legge inn all musikken på et sted. Har gitt den opp og kjøpt meg en ny iAudio 7 som ligger og venter på å bli fylt med musikk.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.