|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Bedreviter
|
![]() Sv: iPod for dummies
Det var greit å vite. Jeg har en gammel modell, med knapp. Jeg kan ikke bruke de medfølgende iPod-hodetelefonene, for de er vonde i ørene mine, så vet jeg hva som trengs om det noen gang skal være aktuelt å anskaffe en ny shuffle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Ekvilist
|
![]() Sv: iPod for dummiesJeg synes iPod rett og slett har elendig lyd sammenlignet med mine iAudio-spillere fra Cowon. Og nå har jeg sittet og sammenlignet med samme sanger på begge spillere samtidig, justert på lyden osv. Til trening trenger jeg krystallklar lyd med trøkk, og det synes ikke iPod fikser. Veldig synd, siden jeg har Mac og det helt klart er mest praktisk med en iPod.
![]() |
#24 |
Textrovert
|
![]() Sv: iPod for dummies
Jeg? Jeg lurer på alt og ingenting, jeg. Jeg tenkte bare at siden "alle" har iPod, så må det være DetBeste™.
![]() |
#26 |
Ekvilist
|
![]() Sv: iPod for dummiesiAudio har kommet svært bra ut i tester lydmessig. Jeg kjøpte en iAudio som min første mp3-spiller, og var nok veldig heldig med det valget tror jeg. Hadde jeg ikke hatt sammenligningsgrunnlaget, er det ikke sikkert jeg hadde reagert på iPoden. Jeg tok i bruk en iPod med 120 gb fordi jeg ønsket å ha god plass og legge inn all musikken på et sted. Har gitt den opp og kjøpt meg en ny iAudio 7 som ligger og venter på å bli fylt med musikk.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|