Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Alliums fantastiske strikkekåpe

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-09, 18:23   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe

PC: Så flott!!! Hvilkert garn brukte du? Hvor høy er du? Blokket du mye?? Å, jeg har så lyst å strikke denne, bare kroppen krymper inn i en mindre størrelse først...

Gammel 30-09-09, 18:32   #2
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

PC: Så flott!!! Hvilkert garn brukte du? Hvor høy er du? Blokket du mye?? Å, jeg har så lyst å strikke denne, bare kroppen krymper inn i en mindre størrelse først...

Alfa fra Sandnes (begynte faktisk så vidt på det 25. nøstet!). Jeg er 175 cm, men jeg har laget den lenger enn oppskrifta. Jeg strikket 30 omganger mer (kopierte i grove trekk de første 30). Glemte å måle for jeg la den i bløt, men den strekte seg veldig mye da. Spriker litt mer over puppene enn jeg hadde tenkt, men heldigvis beregnet jeg riktig på plasseringen av knappehullene, så det ble ganske ok.

Gammel 30-09-09, 19:19   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

PC: Så lekker

Gammel 05-10-09, 11:18   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempefin, PC! Mamma ville ikke strikke denne til meg fordi jeg kom til å ville ha den i sort og det er ift helt umulig å se mønsteret da...Haha- så feil kan hun ta! Den ble kjempelekker i sort!

Gammel 05-10-09, 13:39   #5
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Kjempefin, PC! Mamma ville ikke strikke denne til meg fordi jeg kom til å ville ha den i sort og det er ift helt umulig å se mønsteret da...Haha- så feil kan hun ta! Den ble kjempelekker i sort!

Min er mørkegrønn.... Ser den svart ut på bildet?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.