Sv: Gutter som må sitte når de tisser
Opprinnelig lagt inn av Claire, her.
Kjenner virkelig på egne fordommer her. Jeg synes rett og slett det er "turnoff" med menn som sitter og tisser. 
Sårri, men her må jeg bare rålle litt. Og fint for meg at du ikke vil ha mannen min, forresten.
Nå er jo ikke du mann heller. Det er derfor jeg lurer på hva menn føler rundt dette (i tillegg til Lorentzen og torsk). Men da burde jeg kanskje oppsøke et helt annet forum.
Men det er veldig interessant at det åpenbart er så mange menn som sitter og tisser. Det er vel en tilvenningsprosess. Men inntrykket så langt er at det er kvinnene som påvirker dem i den retningen (bokstavelig talt). Så hva hvis de kunne bestemme helt selv? Men det hadde vel bare blitt søl og kaos.
Hvordan kom du frem til den slutningen? Helten står noen ganger, og sitter noen ganger. Jeg har på ingen måte gjort noe som helst for å influere hans valg. Det eneste pålegget han har fått, er at begge lokkene skal ned før han flusher. Og det klarer han fint.
Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.
Jeg har hørt at endel doer er sånn at man lett får tissen borti skålen om man sitter. Altså ikke hvis man er en liten gutt, men hvis man er en stor mann. Det kan jeg veldig godt skjønne at de vil unngå.
Går det ikke an å styre snoppen, da?
Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.
Claire: du mener jo bare at menn kan få gjøre som de vil dersom de vil STÅ og tisse? Jeg er enig med Esme, det er litt absurd lesning å lese hele tråden med dine kommentarer om mandighet og dominerende kvinner.
Nei? Hvordan kom du til den konklusjonen. Jeg mener som sagt at de må gjøre som de vil, stå eller sitte, er ett fett for meg. Jeg blander meg overhodet ikke inn i det.
Selv om det hadde luktet pissoar og var tisseflekker rundt doen der du selv skulle tisse?
Og Lorentzen er virkelig helt på jordet. Jeg kan ikke forstå at det skal være krenkende for gutter å sitte på doen. Hva i all verden har tissestilling med maskulinitet å gjøre?