|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Gutter som må sitte når de tisser
Ja, jøss, det er vel heller inntrykket av at du ikke kan tro på at menn gjør det av seg selv, og at det må være kvinnene som påvirker dem til å sitte som jeg reagerer på.
|
|
|
#2 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gutter som må sitte når de tisser
Ja, det er nok bare inntrykket ditt. Jeg stiller spørsmålet åpent, og av oppriktig nysgjerrighet. Jeg ser at det er langt flere menn som sitter og tisser enn det jeg trodde, og at noen har bestemt det selv, er jeg ikke i tvil om. Jeg har da tro på menn, både at de kan velge selv, og at de har visse hygieniske antenner. Selv om veldig mange åpenbart har andre erfaringer.
|
|
|
#3 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gutter som må sitte når de tisserNå har jeg ikke lest artikkelen, men utifra det jeg leser her så sier da mannsforsker Lorentzen at det er krenkende (e.l) for menn å sitte når de tisser?
|
|
|
#4 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Gutter som må sitte når de tisserSkulle veldig gjerne ønske at gutta hjemme kunne sitte når de tisser. Siden gubben står, så skal guttungen også stå.. *sukk* |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|