|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Sv: Overgrepsbilder av barnSe her ja. Nå er det bare harmoni og lykke
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Overgrepsbilder av barn
Hvem var det som ga inntrykk av det, synes du? Jorda, som planet, greier seg vel like bra med eller uten mennesker (eller med eller uten dyr i det hele tatt, for den del). Om det finnes mennesker eller ikke, er vel egentlig bare av interesse for mennesker - men siden jeg er menneske, synes jeg det er viktig.
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Det er jo veldig vanskelig å svare på, all den tid økosystem er utrolig komplekse og det er vanskelig å forutse effekten av selv små endringer. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Mest systemet vil jo alltid finne en likevekt på sikt. Tar du bort menneske blir det kaos en bitteliten stund (sett i det store perspektiv) før det igjen er orden. Jeg tror nok også at det vil være en mer harmonisk likevekt i et økosystem uten en spiller som er så totalt overlegen de andre som det mennesket er.
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Det tror jeg også, men siden Floksa spurte om det ville bety noe om mennesker *poff* forsvant, så svarte jeg på det. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
This is normal!
|
Sv: Overgrepsbilder av barnBoken "The World Without Us" prøver å gi et svar. Hvis vi blir *poff* borte, vil det bli et forbigående problem at kjernekraftverk som smelter ned rundt omkring, men det går seg til igjen etter hvert. Ellers - fra omtale i Aftenposten:
Jeg er også tilhenger av en jord med mennesker.
|
|
|
|
#7 |
|
Ringskrømt
|
Hvorfor står det ingenting om sjokolade her? Hva skjer med sjokoladen?! |
|
|