|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Off the map.
|
Sv: Varmt, billig sted i mars-april?Jeg sverger også til Gran Canaria. Har vært der masse. Det er kjempefint der om man styrer unna de verste charterfellene. (les Puerto Rico og Playa del Ingles)
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Varmt, billig sted i mars-april?
he,he,he
|
|
|
#3 |
|
Off the map.
|
Forsåvidt enig i det, men hvis det er kanarisk og sjømat man er ute etter så finnes det mange andre restauranter som er like gode. Men det kan altså være vi var uheldige den gangen vi var der.
|
|
|
#4 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Varmt, billig sted i mars-april?Mer om Gran Canaria: jeg elsket gåturene i fjellene, bilturen over øya og de små landsbyene uten turister. Gamlebyen i Las Palmas og de skjulte bakgårdsrestaurantene, shoppingmulighetene og kanaripoteter med aioli...
|
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Vel, vel. :ikke med i de aller fleste, skjønner jeg:
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 29-09-09 kl 10:11. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva og hvor er et ordentlig sted
|
|
|
#7 |
|
Off the map.
|
Sv: Varmt, billig sted i mars-april?Min definisjon på et ordentlig sted er at det bor 'ekte' folk der. Dvs at selv om alle turistene dro hjem så var det et samfunn der. Bortsett fra Puerto Rico og Playa del Ingles så gjør det da det på Gran Canaria.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|