Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tips til hverdagskjoler?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-09, 20:17   #1
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til hverdagskjoler?

jeg er også i den str, og fant en fin en på match, faktisk. En kjole i strikkestoff (uten at den ser veldig "strikkete" ut, utrolig bra forklart....), den rakk ned til knærne, er uten armer, og var av merket "vavite", prisen: 499
De hadde den både i svart og brunt.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 20:45   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til hverdagskjoler?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

jeg er også i den str, og fant en fin en på match, faktisk. En kjole i strikkestoff (uten at den ser veldig "strikkete" ut, utrolig bra forklart....), den rakk ned til knærne, er uten armer, og var av merket "vavite", prisen: 499
De hadde den både i svart og brunt.

Den må vi få se bilde av. Eller ligger det bilde på nettet et sted?

Jeg er også på utkikk etter hverdagskjoler. Kjøpte akkurat en svart på Lindex som ligner i fasongen på den Karamell la ut bare med korte armer. Veldig greit med kjolen en kan ha tynn genser under og strømpebukse for det kan en variere så mye selv om det er samme kjolen en har over. Eller så er jeg veldig glad i fleecekjolene mine. Har vært litt varmt å bruke dem ennå, men snart. Liker best denne av de jeg har nå, men kommer nok til å skaffe meg et par til.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.