Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvis du skulle bygd et hus

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-09, 22:21   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du skulle bygd et hus

Opprinnelig lagt inn av Februarmamsen, her.

Har bygd drømmehuset og det er avbildet her moro

Hvilket? Ble ikke noe særlig nysgjerrig nå, hehe.

Gammel 25-09-09, 02:27   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Ja, men grunnet familiehistorie og sånn er jeg opptatt av livsløpsstandard, og vet at for min mor ville små trapper her og der gjort det vanskelig å bo i huset. Hennes sykdom er ikke direkte arvelig, men familiært er det jo, og det er flere i slekta med lignende problemer.

Jeg er dessuten ikke verdens mest fertile, men har likevel en drøm om et par barn til, noe som nok strekker småbarnsperioden over sikkert en tiårsperiode omtrent (huff, nei, håper det går fortere, om ti år er jeg 40. Men med småbarnsperioden mener jeg jo egentlig frem til den yngste er i sånn alder at trapper er ok da...) og drømmen er også å flytte om ikke så lenge, og det er vel evt da det blir aktuelt å bygge...vi får se...

Vi har nivåforskjeller i vårt hus i Norge. Ikke mer enn tre trappetrinn, men det er tre trapper av den typen. Herremannen lærte seg raskt å krabbe riktig vei i trappene og han ble en kløpper. Det skjedde noen få små uhell (maks tre), men det gikk bra da vi hadde teppe der trappene sluttet.

Jeg hadde gått for funkishus. Lys er et nøkkelord for meg. Vi skal trolig bygge om huset i Norge og da skal mer eller mindre alt byttes ut, men det blir ikke før om noen år.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 19:09   #3
Februarmamsen
Superduperaktiv

Februarmamsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Hvilket? Ble ikke noe særlig nysgjerrig nå, hehe.

Har bygd det huset GinaK har lagt ut bilder fra

Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 19:24   #4
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Februarmamsen, her.

Har bygd det huset GinaK har lagt ut bilder fra

Kult. Jeg satt og tittet på hustyper en kveld og fant linken din på NM. Huset ditt er virkelig stilig. Digger spesiellt det inngangspartiet. Og trappegangen!! Utolig fint.
Håper du legger ut bilder når inngangspartiet er ferdig utvendig med skifer på bakken også. Det kommer til å bli knallekkert!

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.