|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Oppsett nytt akvarium 60 lJa, vet det, men mener å ha hørt at karet bør være større for å ha det? |
|
|
|
#2 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Oppsett nytt akvarium 60 l
Høres bra ut, får bare ikke håpe de prakket på deg en Pleco i steden for Ancistrus.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Nei det er ikke Pleco. De vet jeg hvordan ser ut. Det ser ut som en "vanlig" fisk, med sånne lange hår foran. |
|
|
|
#4 |
|
Gal kattedame
|
Hehe, bra det ikke var pleco. Da vil jeg tro det er en siamesisk algeeter eller en flying fox, sistnevnte kan bli veeeldig hissig. Begge blir store fisker.
|
|
|
#5 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Oppsett nytt akvarium 60 lNei, nå ser jeg den jo på bildet ! Det er en stakkar liten og søt pansermalle
En, to, tre, fire What you give is what you get in return. Sist redigert av Susse : 24-09-09 kl 21:26. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
What? Hun forklarte meg at det var en algespiser hun joh! For jeg skulle ha en ancistrus, men det hadde de ikke. |
|
|
|
#7 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Oppsett nytt akvarium 60 lTenkte meg det ja, dama må få beskjed om at sånt ikke er greit, stakkar liten. De er supersøte og trivelige fisk, men bør absolutt være i stim på minimium 4 stk.
|
|
|
#9 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har hatt praktbotia i 6o literen min, og de har trivdes veldig god.
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Oppsett nytt akvarium 60 lDa har jeg skrudd ned tempen litt. De svømmer mye mer nært bunnen nå, og litt rundt omkring, ikke bare helt oppe i vannskorpa. Håper det tyder på at det går bra. |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|