|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Varmt, billig sted i mars-april?
Og jeg var 14 dager i Bulgaria i fjor sommer, og jeg må ærlig innrømme at det ikke er helt min type reisemål. Greit nok om man er skikkelig solhungrig og har dårlig råd (ja, det var relativt billig der), og bare er ute etter strand og bad, men om man har litt høyere krav til ferie, så er nok ikke Bulgaria (Sunny Beach) tingen. Og som Elin nevnte i en tråd: Det er nok ganske kaldt i Bulgaria i mars/april. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Varmt, billig sted i mars-april?Glitter: Jeg hadde de samme kultur-fordommene som deg når det gjaldt GC, men er blitt omvendt. Det var kjempeflott der og mye mer/ annerledes enn man tror før man drar. Det er faktisk mulig å ikke få en opplevelse av å være på chartertur, hvis man vil. Og kultur er det i fleng. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Så bra! De aller, aller fleste som reiser til Gran Canaria blir positivt overrasket over hvor mangfoldig det er, og hvor mye man kan se og oppleve der - i tillegg til sol,bad og shopping. Jeg blir ALDRI lei Gran Canaria selv hvor mye jeg reiser til andre steder. Har vært der hundre ganger og reiser tilbake igjen og igjen.
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Varmt, billig sted i mars-april?Jeg reiser også gjerne igjen, men må si jeg foretrekker Hellas, spesielt Kreta. Hvor på GC drar du helst? Hva vil du anbefale? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Hellas er flott og like forskjellig fra sted til sted som nordsiden og sydsiden av Gran Canaria. Jeg synes også Kreta er ok. Der finnes det meste og det er stort og mye å finne på.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|