|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glad
|
Sv: Er du blodgiver?Ja. Men må vente ett år etter fødsel. Hvor lenge etter amming, noen som vet?
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11. Sist redigert av Dali : 22-09-09 kl 09:36. Årsak: Korrigerer ventetid etter fødsel etter å ha oppdatert meg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er du blodgiver?
Jeg mener å huske at jeg ble satt opp rutinemessig et år etter fødsel, så de regner vel med at man kan amme ganske umiddelbart etter ammeslutt? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glad
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er du blodgiver?Alle som er blodgivere og kan tenke dere å bli benmargsgiver, si i fra neste gang dere gir blod så tar de bare litt ekstra blod og registrerer dere! Sist redigert av Pelen : 22-09-09 kl 22:38. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du blodgiver?Jeg har mange ganger tenkt å bli det. Men har en stor sprøyteskrekk og tynne årer, og de må bestandig rote inni (og lille meg feller alltid tårer under blodtapping). Dårlige unnskyldninger, men det er noe av årsaken til at jeg ikke er...
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
I USA er det vært fall bare 4 ukers karantene på sommeren. På vinterhalvåret gjelder ikke dette (så jeg kan gi når vi er i Norge i jul).
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du blodgiver?Nei, dessverre. Ingen vil ha blodet mitt pga blodsykdom og medisiner.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|