|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#301 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Lilla cardigan med kanter i petrol, svart singlet, vinrøde sko og mitt fantastiske Boden-skjørt som plukker opp alle de andre fargene.
|
|
|
#303 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Klart jeg har.
|
|
|
#305 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!
Kjempelekkert
|
|
|
|
#306 |
|
Viser tenner
|
Så fin du er! Et skjørt helt i min gate.
|
|
|
#307 |
|
intro
|
Jaggu!
|
|
|
|
#308 |
|
intro
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Eh, hvordan er størrelsen på ditt skjørt, Toffen - ditt reelle midjemål i forhold til målet som er oppgitt på skjørtet? (Dette er bare et spørsmål av rent akademisk interesse, selvfølgelig.
|
|
|
|
#309 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Plaggmålet rundt livet er eksakt det samme som mitt mål over navlen. Skjørtet sitter helt perfekt.
Prima (0503) et Secunda (0505) “Do you find it easy to get drunk on words?" "So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.” (Dorothy L. Sayers, Gaudy Night) Sist redigert av Toffskij : 17-09-09 kl 17:14. |
|
|
|
|
|
#310 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Neineinei, nå så jeg feil. Plaggmålet om livet er 6 cm mer enn det jeg måler rundt navlen. For å være presis er jeg 88 cm rundt livet (ved navlen), plaggmålet er 94 og kroppsmålene er angitt til 88–93 cm. Det stemmer derimot at skjørtet sitter perfekt, rett over hoftekammen, noen cm under navlen.
|
|
|
#311 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Det skjørtet er så griselekkert! Jeg tipper du er lei det til våren/sommeren Toffen, så kan jeg få kjøpt det da.
|
|
|
#312 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg tror dette er et elske-det-til-jeg-dør-skjørt.
|
|
|
#314 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg kan forresten fortelle at jeg har hatt på meg høye hæler og skjørt de siste dagene. |
|
|
|
#316 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Sånn ser jeg ut i dag (Boden x3). Det er første gang jeg bruker buksen, men jeg tror jeg har funnet ut at den var et bomkjøp. I dagslys er fargen støvete lilla.
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske? Sist redigert av Veronal : 06-11-09 kl 09:45. |
|
|
|
|
|
#318 |
|
Viser tenner
|
Åhhh den er så fiiiin!
|
|
|
#320 |
|
intro
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg resirkulerer et antrekk fra tidligere i uka - en svart forkneppet jerseykjole fra Lindex, svart strømpebukse og svarte sko (som Skal lånes ut til Xian i kveld
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|