Sv: Hva ville vi fått om høyresiden hadde vunnet valget?
Opprinnelig lagt inn av bønna, her.
Nå snakker du som om borgerlig = Frp.
Det er ikke nødvendigvis sånn. Høyre f.eks, har du hørt om dem?? :lurer fælt:
Du bommer jo helt på det jeg skriver i innlegget.
Mener du faktisk at man fortjener nedsettende kommentarer, dersom man mener man vil få det bedre uten 25 000, - ekstra i bompengeavgifter per år for å komme til og fra jobb??
Høyre er ikke for å legge ned dette bomprosjektet såvidt jeg vet. Så siden du snakket om noen som ville fjerne bompenger så gikk jeg ut fra at du snakket om de eneste som vil fjerne bompenger i en eller annen grad. Beklager så mye hvis du mente de av de borgerlige partiene som vil beholde de pågående prosjektene, det kom visst ikke helt frem for meg ut fra eksempelet ditt.
Om denne familien klarer å bruke 40.000 kroner per år på bomring så skal du få rope ut over hele forumet at Smilefjes lyver. 
Jeg husker ikke satsene på alle bomanleggene i hele landet, ei heller dette. Men om det ligner på Oslo sitt - som kanskje ikke er utenkelig siden det driftes av Oslo sitt - så er det der ihvertfall et tak på 1200 per måned for lett bil. Du klarer ikke å bruke mer enn det. (Med mindre du vil kjøre uten brikke da.) Det blir ikke 40.000 per år for en familie.
Også har du glemt å trekke dette fra på skatten - bompenger er fradragsberettiget. Det vil overraske meg stort om du klarer å finne en familie oppe ved Gardermoen som ender med mer enn tusen kroner måneden per bil.
|