|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva ville vi fått om høyresiden hadde vunnet valget?Hvilken borgerlig konstellasjon tenker du på? For det er reelle forskjeller på en H/FrP-regjering og en V/H/KrF-regjering, og det vil også være en viktig faktor at det i realiteten ville vært en mindretallsregjering (hvis ikke det gudforby skulle ha blitt en majoritets-H/KrF/FrP-regjering).
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville vi fått om høyresiden hadde vunnet valget?
Offentlige hjemmehjelper har vel neppe bonus. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva ville vi fått om høyresiden hadde vunnet valget?Færre kommuner og salg av flere e-verk + andre statlige bedrifter (som tjener penger) - Det har de sikkert rukket på 4 år vil jeg tro.
|
|
|
#5 |
|
Deltidsmamma
|
Det er ikke sånn jeg har oppfattet det, det er staten som betaler uansett, er det ikke? Sist redigert av bønna : 16-09-09 kl 11:01. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Hva ville vi fått om høyresiden hadde vunnet valget?Og angående innvandring, så lurer jeg på om Ap/SV/SP kommer til å føre en strammere politikk enn hva enn H/Krf/V regjering ville gjordt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Da snakker vi om helt forskjellige ting (ikke at det er helt uvanlig). Jeg snakker om at et privat selskap leies inn av kommunen til å gjøre hjemmehjelpstjenesten. Da kan det stilles klare krav til kvalitet og effektivitet fra det offentlige, og det er det privates ansvar å lønne folk slik at dette oppfylles.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|