|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %
Men han adresserer jo overhodet ikke det med småbedriftseiere, kun at dette ikke er et reelt problem for de aller rikeste, noe jeg jo er hjertens enig i. Det er derfor det ikke akkurat tjener saken at Rimi-Hagen går ut og syter. With friends like that...
|
|
|
#2 |
|
Peppy!
|
Rimi-Hagen er en søtnos ja. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Tilbakemeldingene fra Sverige viser at det utrolig vanskelig å skille arbeidende kapital fra annen formue. F.eks. hvis man setter pengene i banken, så er det pr. def. ikke-arbeidende - men hvis ikke banken hadde penger å låne ut, ville det vært umulig å starte noen bedrifter. Og hva med aksjer? Er de arbeidende?
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Do agree. Og det er trist!
|
|
|
#5 |
|
Shake it out!
|
Jeg er enig. Og stemmer ikke FrP jeg heller. Selv om det var det jeg skulle stemt om jeg skulle ha skulle ha ha optimalisert Meg og Mitt. Rent bortsett fra at jeg er for Polet da. Ikke fordi jeg synes vi bør ha begrenset tilgang til alkohol, men fordi det er så langt mellom de gode vinflaskene i de landene som selger vin i butikken
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Nåja. Spotify er fint,og et flott steg på veien, men vi trenger ikke genierklære det som det ene som redder musikkbransjen. En forsvinnende liten andel velger betalingsløsningen, og artistene er ikke fornøyd.
|
|
|
#7 |
|
Shake it out!
|
Nei folk er bekymringsfullt lite villige til å betale for det andre har laget. Man er mot svart arbeid, men synes det er helt ok å stjele musikk og filmer
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Og det kommer de ikke til å gjøre heller, siden de har gitt en stor andel av aksjene til plateselskapene, for å få dem med på laget. Eneste som gjenstår å se, er om de greier å få Iphone og android-brukerne til å betale for bruken, da kan det være liv laga.
|
|
|
#10 |
|
Yes, we can!!
|
Jeg tror også formueskatten var en dårlig valgkampsak, for det krever litt kompetanse å forstå den og effektene av den. Særlig, som sagt, når den ble frontet av Rimi-Hagen. DN har gjort en god jobb med å belyse en del av de mer "jordnære" negative effektene av skatten, som en møbelfabrikk på mørekysten et sted som måtte bruke av investeringsmidler til å betale formueskatt (og dermed ikke kunne utvide produksjon og antall ansatte, hvis jeg husker dette riktig). Men hvem leser DN, av de aktuelle gruppene?
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Ja, jeg skrev altså FØR jeg så Scarletts velskrevne innlegg. Og Spotify er et veldig godt eksempel.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|