|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Epikur
|
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %
Han "lånte" penger av stiftelsen hans mor opprettet, og brukte pengene til å betale private regninger. Videre er han en bakstreversk slask med elendige holdninger til likestilling.
|
|
|
#3 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Jeg er, som Høyre velger, meget skuffet over valgresultatet. Hadde virkelig håpet på et regjeringsskifte nå. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Off the map.
|
Jeg også, og så er jeg skuffet over venstre som på egen hånd har torpedert et borgerlig samarbeid. Fremskrittspartiet er der enten man vil eller ikke, å la være å samarbeide gagner ikke venstre, det gagner bare de rød-grønne.
|
|
|
#5 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Men kanskje det gagner landet? Og kanskje Venstre faktisk satte prinsippene over sitt eget behov for makt?
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Off the map.
|
Tror du virkelig strategien var å få så få stemmer at de havnet under sperregrensa for å sikre rødgrønt flertall?? *forvirret*
|
|
|
#8 |
|
Off the map.
|
Hvis de ønsket seg innflytelse så var det en dum ting å gjøre. Og fra mitt ståsted som ønsket regjeringsskifte så var det en dum ting å gjøre. Fire nye år med Soriamorialøftebrudd er ikke det jeg mener er det beste for landet.
|
|
|
#9 |
|
Off the map.
|
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Eller så håper jeg at Jens finner ut at de er store nok til å styre selv i mindretall, så kan AP og Høyre finne sammen i enkeltsaker og slippe stadig diktering fra ytre venstre og indre bondeland.
|
|
|
#10 |
|
Shake it out!
|
Signerer den i sin helhet.
|
|
|
#11 |
|
Viser tenner
|
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Jammen, mener dere seriøst at Sponheim burde kastet Venstres ideologi over bord, og samarbeidet for samarbeidets skyld? At han burde støtte en politikk han ikke kan stå inne for? Og, er det virkelig Sponheim og Venstres skyld at et borgelig alternativ havarerte, eller må Høyre, som har hatt alle dører åpne, også ta sin del av skylda?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|