Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Valget og barn med funksjonshemming

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-09, 10:03   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valget og barn med funksjonshemming

Jeg tipper alle parti vil påstå at de gjør det.
På hver sin måte. Jeg har ikke satt meg inn i om noen sier noe konkret om barn med spesielle behov/særskilt omsorgsbehov, men jeg vil tro at det grunnleggende forskjellene vil være gjeldende her og?

Ift at om man ligger mot Høyre/Frp og mye privatisering, så kan man sikkert få god hverdag, om man har råd til å kjøpe seg de tjenestene man trenger. Om man ser på partiene rundt Sv/Ap så er jo tanken om at alle skal få det de trenger, uansett økonomi og livssituasjon. Så kan man jo alltids være uenig om dette fungerer, og det avhenger nok (dessverre) også litt om hvor man bor i landet.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:58.