|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Sv: Vet du om et slikt sted?
Tåtøy har fastboende og muligens Skåtøy også. Jeg tror skolene er nedlagt dessverre, men du kan jo se på Kragerø kommune sine hjemmesider. Lykke til!
|
|
|
#2 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Begge har fastboende ja, og Jomfruland. Jeg mener det er skole på den ene øya fortsatt, men akkurat nå husker jeg ikke hvem av de det er, ikke Jomfruland. Men jobber er det jo litt verre med i de traktene da om man ikke pendler til Porsgrunn, Skien. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet du om et slikt sted?Jeg kunne glatt flyttet på en sånn øy, det er min store drøm. Dere er heldige altså. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Deltidsmamma
|
Skåtøy er det som har skole. Og såvidt jeg hører har det flyttet en del unge mennesker ut dit i senere tid, så snakk om nedleggelse er det ikke. det kommer barn til denne skolen fra de andre øyene. De har sommerkafe. Og ferge. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ctrl+z
|
Det var vel litt bombastisk.
|
|
|
#6 |
|
Deltidsmamma
|
Mulig det. Jeg sier bare hva en kjent der sier. Men jeg stoler på at det har vært tilflytting dit av unge mennesker, altså. Sist redigert av bønna : 21-09-09 kl 13:19. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|